HAPPY BIRTH BELL :)

Friday, November 22, 2013Unknown

Assalamualaikum wbt,


Dear bell,
long tyme no see huh.?
just wanna wish u happy 20th bday sweetie :)) moga Allah permudahkan segala urusan + murahkan rezeki ko kt sana.huhu.aku nk ko happy2 jep slalu.jgn nk down2 sangat taw...have a special day yaww :D
hopefully ukhuwwah kita berkekalan till jannah.biarlah takde boyfren nk memahami aku tapi asal ade kau as my bestie yg sengal tahap berganda,cukuplah.haha. anyway ,maafkan aku. indeed,memang aku susah nak contact kau,aku rasa kau pun dah paham sangat dah pe'el aku..but it doesn't mean aku lupa kau tau. tak payah nak risau yg tuh. InsyaAllah,biarlah jasad tak bertemu asalkan lidah tak merasa berat untuk saling mendoakan :)
sory jarang on sume social networking aku (sure kau dah bosan dengar ni .haha). aku kt uni ke rumah ke sama je.tahap kemalasan aku consistent :P
tapi sometimes bila aku on aku usha jep status2 kau.hee. I really don't know what's going on but my trust always with you bell. I know you and you know what to do right.?Stay calm and make the best decision.abaikan jep segala kesengalan yg tak berkait tuh.


Be tough girl :) Ape jadi skalipun, stand on your feet. Make your own decision. Jangan lupa berdoa pd Dia. Jangan tinggal solat taw. jaga diri. Jaga hati, Aku doakan yg terbaik untuk kau. 4get me no ! with lots of love,Fathin A'mirah. take care! till we meet again. InsyaAallah :) Here's my only advice ;



Love me or hate me,
Fatin `Aqilah Ahmad Puad

You Might Also Like

0 comments

Contact Form