TRUSTED FRIEND

Saturday, October 01, 2011Unknown


4 am .
ouh . and I woke up suddenly . 
Dont know what's troubling me ..
Hurm . 

Fathin A'mirah Mohamad Jamaludin .
missyoutoomuch.
away to russia rite ??
good for you then . continue studying abroad .
lucky on you :)
First of all , aku terkilan tak dapat jumpa kau on your last day . huhh
aku dekat u time tuh , tak dapat nak balik . maaf sangat2 .
gila hopeful dapat jumpa kau before berangkat . tapi tak mengapa la. tak ada rezeki kot . hurm.
sedih .
wehh , papepun , aku rindu time happy kita dulu . seriously .!
tiap2 hari kita duduk dalam kelas sama2 , time happy + sedih kita selalu share sama2 an .
tapi sekarang tak dah . masing2 dah busy dengan study .
aku rindu -,-
" Keyla , dengar laa ni .." , " Keyla2 ,,aku ada nak cerita kat kau something nih..."
aku miss semua mende yang kau pernah cakap kat aku ..
aku tak tau lah kenapa..maybe sebab kau kawan yg the most rapat dengan aku kan.
I'm glad to be one of your best friend , Fathin A'mirah .
kau kenal aku lebih dari segalanya . kau tau baik + buruk diri aku . kau tau bila time sedih + happy aku . 
erm , kau nak tau something tak bell ? kau ingat tak time aku jadi leader dulu uh ..
aku jarang borak dengan kau kan .. jarang nak kongsi masa dengan kau . aku da lain time tuh.
tapi sebenarnya ,, aku tak bermaksud pun nak buat sume uhh . the problem is , aku takut kau terbeban dengan apa yg aku lalui . aku tak nak kau involve dalam mende2 nonsense yg berlaku uh. tu je..aku tak tipu bell .
seriously , memang aku nak je cerita dengan kau pasal semua uhh . tapi aku seboleh2 tak nak buat kau rasa susah hati dengan aku. 
sedih lagi bila kau bagi surat2 untuk aku uhh bila kau tanya kau ada buat salah kat aku ke tidak .
kau tak pernah pun buat salah kat aku pun , bell. 
**erm , aku betul2 dah nangis sekarang . hah . hatoi .**

------
Kalau bila2 kau free , contact ah aku tau . I really really really hope 1 day kita akan jumpa gak . InsyaAllah .
moga Allah pertemukan jugak aku dengan kau . aminn .
erm , kau study rajin2 tau kat sana .. aku happy tengok kau happy bukan main kat sana . ahah. takpe2 .good then . 
May both of us will succeed until the most upper stage ! aminnn3.
doa dari aku untuk kau always berkekalan tiap2 pagi and petang . insyaAllah .
dreaming nak bukak clinic sama2 an ?? huu . 
we'll prove it 1 day :)) InsyaAllah . hu
my dearest friend , please take a good care of yourself there . 

just me ;    
Fatin `Aqilah bt Ahmad Puad 

You Might Also Like

0 comments

Contact Form