APE ?? DAH NAK RAYE ?? =0

Friday, August 26, 2011Unknown

So now..kuliah da habis untuk minggu nih...yahoo!!!!!!!
Haha..macam sengal~
ehh lupa,puase ar,,hah.



erm,dah2..huu.
cuma nak habaq maii..
yang aku balik malam nih..ngehehe..
esok takde kuliah. :P
 Pada asalnya,aku balik jumaat sebab dah beli tiket bas dah pun.
Suddenly,,petang semalam lepad habis kuliah,, my mom called..kata nak ambil aku malam nih.takkan nak refuse kot.lagi memudahkan aku.just,,tiket bas burnt arh.haha.
takpe . takpe .
erm , so , aku pun relax jelah petang nih .. lagipun demam kan.ahah.
musim sakit .. atoyy ~
erm , whatsoever. haha.
tapi , tahun nih macam tak boleh nak raya sangat laa.
sedeh ;(
sebab minggu lepas dan minggu nih penuh dengan test and quiz..lepas raya nanti pulak dah final exam.. makkk aihhh !!~
zaman dekat u nih memang kena struggle jeh..kalau nak enjoy pun boleh je sebenarnya..
tapi pandai2 laa bahagikan masa ye :))


**********************************
For those yang balik kampung , (yang tak balik takpe.just stay home nicely,hee)
hati2 di jalan raya,,avoid accident okay ? ..InsyaAllah. 
Kita hanya mampu merancang..jangan lupa baca doa naik kenderaan !! hu

You Might Also Like

1 comments

  1. wahh!! hepy sokmo eh kau qila..haha!! btw.selamat hari raya xD

    ReplyDelete

Contact Form